InMeGayo - The perfect Kpop

InMeGayo - The perfect Kpop

Introduction/Bemutatkozás

2017. március 19. - Kim KyuSung

Hello everybody! ^_^

I'm a K-pop fan from Hungary and just decided to start this blog dedicated to K-pop. I was thinking about it since weeks, but today I finally make it. I really want to write down a lot of things, like my opinions, feelings, experiences and other stuffs. Mostly about K-pop, but sometimes about other Korean things, too. I'm gonna write both in English and Hungarian. I have no too much time, so I can't write daily.

 

I think I should introduce myself first.

You can call me "Han" because this is my Chinese name.

I'm 25 years old, but a childish one.

I'm a university student and my major is Far-Eastern Languages and Cultures: Chinese specialization.

I'm quite shy and sometimes feel a bit lonely.

I love K-pop! BUT it's not K-pop only what I love. People easily think it...

I'm interested in Asian cultures and languages.

I love writing! No matter what it is: a letter or a story, I love doing it. I used to write stories and I'm doing it right now. I have another blog where I'm writing a K-pop/Boys' Love story, but it's in Hungarian only, so... T_T

My admin name is from my K-pop story. This is the name of one of the main characters.

 

Which K-pop bands do I love? When did this love start?

Super Junior was that brought me into K-pop in 2011 December. I can't believe it was more than 5 years ago... since then many things happened and I didn't even noticed when this time passed.

I have listened many artists back then, but I Super Junior was my favourite and I liked SHINee and BEAST so much. But later I didn't deal with K-pop that much because of someone... and I came back to this world with a bigger love in 2014/2015. Of course I listened K-pop in 2012 and 2013 too, but not that much like these days. Somehow I can't remember what, how and how much I listened to before 2015. It might because I was down in those times.

In 2015 I became a big BIGBANG fan. I listened to them a lot before their comeback with MADE series. I don't remember how it started, but I was studying for a History exam because I decided to change my major at university. So while studying I listened many K-pop songs, including BIGBANG and their solos. For awhile I didn't even dare to call myself a VIP. :D I watched their concerts, too.

The next ones were BTOB. In 2016, the end of April, I watched Sungjae's dorama, School 2015. I read that he is one of the members of BTOB, but I was not sure I listened to them. I think I did, but just because it was on playlist when I listened to music on Youtube while doing something else. So I didn't remember them, but I loved Sungjae and checked their music. I loved him so much that changed my wallpaper on my phone, but I felt weird because he is younger than me. He is a bit elder than my brother. I don't know why, but I don't remember well when I became a Melody. I know I didn't dare call myself a Melody, too. :D

In 2016 summer I started listening to VIXX and I fell for them. I knew their song "ERROR" and I liked that so much. But I wanted more. Before school started in September I was a Starlight, too. :D

I liked other artists like SHINee, BEAST (I mentioned them), MBLAQ, Block B, Infinite, Huh Gak, B1A4, B.A.P, FT Island, CN Blue + songs from others. Honestly, I didn't like BTS even if they are popular, but after their comeback in October I started liking them and now with their new comeback I love them! :D I don't consider myself as an ARMY, but I like their songs, dance, style and I like Jungkook. In BTS all the member is younger than me and Jungkook is 5 and a half year younger! Well, I love maknae members in bands. :D

Now I really love Block B, too and I'm still in shock since the concert.

Later I will write more about my favourites and the reasons why I love them.

 

 

Helló mindenki! ^^

Én egy magyar K-pop fan vagyok, és épp most döntöttel el, hogy elindítom ezt a blogot, amelyet a K-popnak szentelek. Már egy ideje gondolkodtam rajta, és most végül elkezdem. Igazán le akarok írni egy csomó dolgot, mint véleményeket, az érzéseimet, a tapasztalataimat és más dolgokat. Többnyire a K-pop lesz a téma, de néha szeretnék másról is írni, ami Koreával kapcsolatos. Angolul és magyarul is írok majd, viszont nincs túl sok időm, ezért nem tudok naponta írni.


Azt hiszem, először be kellene mutatkoznom.

Szólíts Han-nak, mert ez a kínai nevem.

25 éves vagyok, de eléggé gyerekes.

Egyetemen tanulok, Keleti nyelvek és kultúrák a szakom, azon belül is a kynai szakirány.

Eléggé félénk vagyok és néha egyedül érzem magam kicsit.

Imádom a K-popot! DE nem ez az egyedüli, amit szeretek. Az emberek könnyen ezt hiszik...

Érdekelnek az ázsiai kultúrák és nyelvek.

Imádok írni! Nem számít, mit: levelet vagy történetet, szeretem csinálni. Írtam és jelenleg is írok történeteket. Van egy másik blogom, ahol egy K-popos/Boys' Love (fiúk közti szerelem) történetet írok, de ezt csak magyarul.

Az admin nevem a történetből az egyik főszereplő neve.


Melyik bandákat szeretem? Mikor kezdte ez a szerelem?

A Super Junior volt az első, ami elérte, hogy szeressem a K-popot 2011 decemberében. Nem hiszem el, hogy már ennek is több, mint öt éve. Azóta sok dolog történt és észre sem vettem, hogyan telt el ez az idő.

Sok előadót hallgattam akkoriban, de a Super Junior volt a kedvencem és szerettem a SHINee-t és a BEAST-et is nagyon. Később nem igazán foglalkoztam a K-poppal valaki miatt... és egy nagyobb szeretettel tértem vissza ebbe a világba 2014/2015-ben. Persze hallgattam K-popot 2012-ben és 2013-ban is, de nem olyan sokat, mint most. Valahogy nem emlékszem arra, mit, hogyan és mennyit hallgattam 2015 előtt. Talán azért, mert akkoriban eléggé magam alatt voltam.

2015-ben hatalmas BIGBANG fan lettem. A MADE series előtt nagyon sokat hallgattam őket. Nem emlékszem, hogyan kezdte ez, de éppen történelem érettségire készültem, mert úgy döntöttem, másik szakra jelentkezem. Miközben tanultam, sok K-pop dalt hallgattam, beleértve persze a BIGBANG-et is és a szóló dalaikat. Egy ideig nem mertem magam VIP-nek hívni. :D Megnéztem a koncertjeiket is.

A következő a BTOB volt. 2016-ban április legvégén megnéztem Sungjae drámáját, a School 2015-öt. Olvastam, hogy BTOB tag, de nem voltam biztos abban, hogy hallgattam őket már. Azt hiszem, igen, de csak azért, mert rajta volt a lejátszási listán Youtube-on, amikor zenét hallgattam, miközben mást csináltam. Így nem emlékeztem rájuk, de imádtam Sungjae-t, és meghallgattam a zenéjüket. Nagyon szerettem őt, annyira, hogy megváltoztattam a hátterem a telefonomon, de kicsit furcsán éreztem magam miatta, mivel fiatalabb, mint én. Egy kicsit idősebb az öcsémtől. Nem tudom, miért, de nem emlékszek jól, mikor lettem Melody. Tudom, hogy nem mertem magam Melody-nak sem hívni. :D

2016 nyarán elkezdtem VIXX-et hallgatni, és teljesen beléjük szerettem. Ismertem az "ERROR"-t tőlük, amit nagyon szerettem. De többet akartam. Mielőtt szeptemberben megkezdte az egyetem, már Starlight voltam. :D

Szerettem más előadókat is, mint a SHINee-t, BEAST (már említettem őket), MBLAQ, Block B, Infinite, Huh Gak, B1A4, B.A.P, FT Island, CN Blue + dalokat másoktól. Őszintén, nem szerettem a BTS-t, még ha népszerűek is, de az októberi comeback után elkezdtem kedvelni őket, és most az új comeback-kel elérték, hogy igazán szeressem őket. :D Nem tartom magam ARMY-nak, de szeretem a dalaikat, a táncukat, a stílusukat és Jungkook-ot. A BTS-ben minden tag fiatalabb tőlem, de Jungkook 5 és fél évvel fiatalabb! Nos, szeretem a maknae-kat a bandákban. :D

Most nagyon szeretem a Block B-t is, és még nem tértem magamhoz a koncert óta.

Később fogok írni többet a kedvenceimről és az okokról, miért szeretem őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://inmegayo-kpop.blog.hu/api/trackback/id/tr3512351513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása